Forum Forum Klasy III H Liceum nr 2 w Koninie Strona Główna Forum Klasy III H Liceum nr 2 w Koninie
Forum Klasowe
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Scenariusz wersja prawie ostateczna

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Klasy III H Liceum nr 2 w Koninie Strona Główna -> Film studniówkowy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bierq
Przemek



Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:28, 09 Lut 2009    Temat postu: Scenariusz wersja prawie ostateczna

Scenariusz Czołówki:
1. Na początku wywiad z Panią Sadowską, która mówi o naszej klasie.
2. Potem nagranie rozmowy nauczycieli z przedmiotów rozszeronych o naszej klasie (p.Siemiński, p.Kudła, p.Kowalewska) lub wywiady z każdym po kolei.
3. Następnie pokazanie większości nauczycieli którzy nas uczyli, ale tylko jako złapanie ich w szkole w kadrze z podpisem, Muzyka z Desperados do tego.
4. Właściwy scenariusz ze scenkami:
Narrator-A tak to się zaczęło...
(Na czarnym tle pojawia się napis „Rok 1990”, po chwili powoli znika i pojawia się ta końcowa scena z Seksmisji kiedy pielęgniarka odbiera niemowlę i zaczyna wrzeszczec <odpowiednio zrobiona na staro czyli czarno biało i lekko przerywany obraz>, znowu wszystko powoli zanika. Głos Rafała:
(W bardzo przyśpieszonym tempie pokazany korytarz szkolny, jak ludzie migają )
Narrator-Różnie toczyły się nasze losy, aż w końcu....
(wszystko powoli wygasa)
Scena 1
(Pojawiamy się my w klasie hiszpańskiej, trochę dziwacznie poprzebierani, ogólny hałas i zamieszanie ,nikt nie zwraca uwagi na nauczycielkę)
Sadowska - Helloł, Helloł -z charakterystycznym akcentem- chciałam coś powiedziec
(przerwa, klasa milknie)
Sadowska -Oł bejbe, pierwszy dzień w szkole a wy już tacy niegrzeczni... . Albert!
(Kamera na ławkę w której siedzą Albert i Rafał, zatrzymanie kadru, oboje z półotwartymi ustami i zaskoczonymi minami, podpisanie obu : Rafał Mierkiewicz ,pseudonim „Erka”, Albert Głowacki, pseudonim „Albi”
Sadowska- Za karę Do kąta na 10 minut!
Albert-Ale proszę pani ja mam złamaną nogę...
Sadowska - o szut,Albert. faktycznie..y...to moze Sławek!, ty idź za niego!
(Kamera na Sławka, który mimo wszystko jest zaskoczony bo grzecznie coś pisał w zeszycie i ledwo podniósł z niego głowę, zatrzymanie kadru i podpisanie: Sławek Żabierek, pseudonim „Żabier”)
Sadowska- A ty odmienisz mi jednak czasownik >>ser<< w czasie preterito indefinido...yyy...a moze jednak w perfecto...o szut, sama juz nie wiem, to bylo tak dawno...moze jednak >>tener<<"
(Powolnie wyciemnienie)
Narrator-I tak mijały nasze 3 lata w Drugim Liceum....
(Pojawia się na czarnym tle napis „Klasa I”, po chwili znika i na jego miejsce pojawia się „Fizyka”)
Scena 2
(Klasa fizyczna, wszyscy w miarę spokojni , jedna osoba przy odpowiedzi)
Sarnocińska- Ale ty tego nie wiesz dziecko! Jak ty mi chcesz wmówic że to wiesz jak tego nie wiesz! Siadaj pała!
(Kamera na Ucznia, zatrzymanie kadru +przedstawienie. Patrzy niezrozumiałym wzrokiem na nauczycielkę i siada smutny do ławki)
Sarnocińska- Jak dowiedzieliście się wczoraj że prędkośc w próżni równa się prędkości ziemskiej yyy w odpowiednich proporcjach ale żeby to wyliczyc potrzeba odpowiedniego yhmmm wzoru.
(wskazuje tablicę)
Sarnocińska- Taaak to jest ten wzór(chwila zamyślenia)
(przechodzi do tablicy i pisze jakiekolwiek obliczenia, a po zapisaniu połowy tablicy)
Sarnocińska- No dobrze przepiszcie to
(Odchodzi kawałek na bok, po chwili patrzy zdziwionym wzrokiem na klasę)
Sarnocińska- Ojej, wkradł się mały błąd w obliczeniach
(Maże połowę tablicy)
Sarnocińska-Ale wy chyba tego nie pisaliście?
(kamera na klasę, wszyscy wściekły wzrok na nauczycielkę, zatrzymanie kadru na jednej ławce i przedstawienie dwóch uczniów)
Sarnocińska- No to jak już mówiłam...(nie zwraca na to uwagi)
(wyciemnienie)
(Pojawia się napis „Polski” po chwili wyciemniony)
Scena 3
(Lekcja Polskiego, większosc osób przysypia, zbliżenie na kalendarz wiszący na ścianie, jest Piątek, potem na nauczycielkę(obowiązkowo czerwono – zielone ubranie)
Czubińska- No dobrze , dowiedzieliśmy się już że Potop był powieścią historyczną. Co jeszcze?
Uczeń 1(zatrzymanie kadru, przedstawienie)- Opowiada o czasach szlachty
Czubińska- Hmm to prawda ale co jeszcze!
Uczeń 2(zatrzymanie kadru, przedstawienie-Napisał go Sienkiewicz!
Czubińska- Całkiem,c ałkiem. co jeszcze?
(W tym momencie kamera na Przemka, który praktycznie już zasypia, zatrzymanie kadru i przedstawienie. Potem ekran się rozmazuje i przy rozmazanym obrazie i ledwo wyraźnych zarysach, tak jakby ta osoba spała słychac fraszkę, której słowa niby się śnią:
O nauczycielu Drogi
Czym jest bez ciebie ubogi?
Gdy słyszę sławne "co jeszcze"
Mą głowę przenika jedna myśl:
"Chyba cię prądem popieszczę..."
Twe ubranie zielone jak liśc
Nie pozwala do domu mi iśc
Kiedy pani obcięła włosy,
Pomyślałem ze śmierc zapomniała kosy.
Teraz dzień bez polskiego języka
To jak unijna krowa bez kolczyka.
Interpretując wiersze
Z radości w spodniach się nie mieszczę.
Tak więc, gdy myślę o pani
czuję że ma dusza wychodzi z otchłani...
(Nagle urywa się i słychac twardo słowa
Czubińska- Przemek! A ty co powiesz na ten temat?
(Obraz nagle ostrzeje, Przemek się budzi i jest w stanie wykrztusic tylko:
Przemek- yyyy
(Wyciemnienie obrazu)
(Pojawia się napis „Rok później” po chwili wyciemniony)
(Pojawia się napis „Wiedza o Kulturze” po chwili wyciemniony)
Scena 4
(Wyłania się klasa od WoKu, narazie widok tylko na nauczycielkę)
Godyń – (Mówi coś o kulturze bardzo szybko i dużo tak z 15-20 sekund, trzeba jeszcze ustalic dokładnie co)
(Po chwili zamyśla się i mówi sama do siebie)
Godyń- Hmm mam wrażenie że nikt mnie nie słucha...
(kamera odwraca się w stronę uczniów, dodany głos typowego szkolnego hałasu połowa klasy rozmawia, druga połowa je kanapki lub gra w karty, 3 chłopaków z tyłu gra w siatkówkę lub kopie piłkę< zatrzymanie kadru na dwóch chłopakach i przedstawienie>)
(Wyciemnienie obrazu)
Scena 5
(Pojawia się napis „Matematyka” po chwili wyciemniony)
(Klasa trochę znudzona, niektórzy cicho rozmawiają, a nauczycielka cały czas mówi)
Pogodska- Ach bardzo was przepraszam ale znowu wezwała mnie pani wicedyrektor więc to nie moja wina! A w ogóle to wybaczcie ale nie sprawdziłam wam tych kartkówek, ponieważ w weekend złapała mnie okropna migrena, a jak już przeszła to nie mogłam ich znaleźc, naprawdę niewiem gdzie one są,poszukam jeszcze w pokoju nauczycielskim... Ale wy znowu mnie zagadujecie. Sprawdźmy pracę domową, jaki macie wynik?
(Kamera na Michała, zatrzymanie kadru w momencie jak zaczyna głośno mówic i podpisanie)
Michał- 129!
(Chwila milczenia, po chwili bardzo poważnym i takim „metalicznym” głosem)
Pogodska-Niemczyk, <przerwa> czy ty rozumiesz <przerwa> że nie jesteś w tej klasie sam? (stara się mówic bardzo dosadnie)
(Nauczyciel patrzy kilka sekund do dziennika i po chwili)
Pogodska- Karolina, zrób to zadanie na tablicy
(kamera na Karolinę O., zatrzymanie kadru i przedstawienie, Karolina wstaje i stękając pod nosem idzie do tablicy z zeszytem)
Pogodska- matkooo kto zmazal ta tablice, poprawcie to, od gory do dolu, od prawej do lewej.. ...gdyby pani linke to widziala...(przybliżenie kamery na tablicę a tam minimalne białe ślady w końcach tablicy)
(Łapie się za głowę jedną ręką)
-No widzicie? Przez was znowu mam migrenę...
(Wyciemnienie obrazu)
(Pojawia się napis „Polski” po chwili wyciemniony)
Scena 6
(Większosc osób zaciekawiona nowym nauczycielem)
Chabros- Witam(wchodzi takim „bardzo” odważnym krokiem) jestem waszą nową nauczycielką Języka Polskiego (mówi lekko , swobodnie,), Na moich lekcjach nauczymy się dobrych stosunków i współżycia(robi przerwę, szmer śmiechu po sali) Społecznego oczywiście!
Chabros- Pewnie co niektórzy słyszeli o mnie różne opinię. Ale chyba w to nie uwierzyliście? <patrzy z uśmiechem po klasie> jak widzę wasze zaangażowanie to od razu chce się życ(łapie Emila za głowę i targa mu włosy jedną ręką<zatrzymanie kadru i przedstawienie Emila z charakterystyczną miną>, w tym momencie jakiś uczeń podnosi rękę i odzywa się)
Uczeń- Proszę Pani!(kamera na ucznia, zatrzymanie kadru i przedstawienie)
(Powrót kamery na panią Chabros i Emila, który tym razem ma na głowie wielkie Afro)
Chabros- Tak, o co chodzi? Pewnie o lekcje? Jakoś się dogadamy w tej kwestii
(Siada na pierwszej ławce przed Mateuszem, zatrzymanie kadru na mateuszu< lekko zdziwionym> i przedstawienie)
Chabros- Co nie Mati? Wiesz że mój syn ma na imię tak jak ty?
(Wyciemnienie obrazu)
(Pojawia się napis „Technologia Informacyjna” po chwili wyciemniony)
Scena 7
(Stoimy przed klasą, pusty korytarz, spóźniona pani, trzymając w ręku kawę idzie w naszą stronę)
Fijałkowska- Och , przepraszam ale znowu byłam u pana dyrektora. Otwórzcie klase<podaje klucz i krótkie wyciemnienie>
(Siedzimy w klasie, robimy coś na komputerach)
Fijałkowska- Odwróccie się, odwróccie się, nie klikaj!(pokazuje palcami i mówi z charakterystycznym akcentem). Dzis bedziemy szukac informacji, musicie umiec szuuukaac
(sekunda przerwy, mróży oczy i zabójczy wzrok na dwie dziewczyny, zatrzymanie kadru i przedstawienie ich)
Fijałkowska- Dziewczyny, wy może będziecie chcialy zostac fryzjerkami, wiec wam sie nie przydadza umiejetnosci szukania informacji, wiec mozecie to miec za przeproszeniem gdzieś, ale reszta klasy chce sie czegoś nauczyc, prawda Edek?(Kamera na Alberta który się tylko głupio uśmiecha do pani)
(Wyciemnienie obrazu)
(Pojawia się napis „Angielski” po chwili wyciemniony)
Scena 8
(Pojawia się napis „W/F” po chwili wyciemniony)
(Dwie grupy, w jednej dziewczyny czekają na Benjamina, w drugiej chłopacy na Napierałę, kamera przy dziewczynach, które stoją , nudzą się i co chwila patrzą na zegarek zniecierpliwione<zatrzymanie kadru i przedstawienie dwóch>, z oddali słychac głosy sprawdzania obecności ,,Rasała, Rebekant, Tyrkowski, Dunaj” )
(krótkie wyciemnienie, po rozjaśnieniu obrazu obraz od początku na kawałek forum, ujęcie 3 chłopaków w strojach na W/F którzy cali mokrzy i spoceni grają w unihokeja< zbliżenie na Sławka W. z totalnie mokrą głową, zatrzymanie kadru i przedstawienie, po chwili kamera na dziewczyny które wciąż stoją i lekko zniecierpliwione czekają na Benjamina)
(w końcu przychodzi lekkim krokiem)
Benjamin- To co dzisiaj robimy dziewczynki? Badmington i skakanka ? tak myślałem...
( Wyciąga zza pleców jedna ręką skakankę , drugą rakietę od Badmingtona i z szelmowskim uśmiechem podaje dziewczynom)
(Wyciemnienie)
(Pojawia się napis „Chemia” po chwili wyciemniony)
Scena 9
(Większośc cicho szepcze między sobą, drzwi zaplecza się otwierają, bucha z nich biały dym- Albo z Saletry zrobi Dawid albo w efektach specjalnych sie dorobi- klasa zamiera, w drzwiach staje pani Tomaszewska któ®a powoli się wyłania do klasy< może byc jakaś muzyka grozy do tego>)
(Wchodzi do klasy, siada, spogląda w dziennik, chwilę myśli, klasa zamarła, nikt nawet nie oddycha)
Tomaszewska- Dzisiejszy temat lekcji „Promieniotwórczośc wtórna”
(wstaje, i zaczyna chodzic po klasie, z typowym odgłosem walenia korków, przegryzając Słonecznika, z tylnej kieszeni wystaje marchewka . W tym czasie rzut kamery na dwie przestraszone osoby, zatrzymanie kadru i przedstawienie ich)
Tomaszewska-Zapisac: Promieniotwórczośc wtórna jest skutkiem...
(W tym momencie kamera zaczyna podążac za Tomaszewską , lekkie rozmycie, słowa pani zaczynają byc ledwo słyszalne i rozpoczyna się fraszka recytowana przez Dawida, kamera cały czas podąża za plecami nauczycielki:
Dzień dobry dzieci, słonko ładnie świeci
Ja na chwilę wyjdę, wy pokażcie co umiecie
I trzasnęła drzwiami, znikając w czarnej otchłani
Wszyscy wyjmują książki i zadania już rozwiązane

I nieoczekiwanie wyłoniła się pani ze swojego magazynu
Trzymając w swej ręce dwie beczki z benzyną
Oczy zapadłe, cząstki gamma emituje
I ciężkimi oparami całą klasę truje

Elektrostatyczne siły i magnetyczne fale
Zniszczenie siejąc otoczyły całą salę
Lecz nagle wyjaśniła się sprawa cała
Cicho siedź jeden z drugim! W pasjansa przegrałam!
(Powolne wyciemnienie)

Rekwizyty: Sala hiszpańska, Sala fizyczna, kalendarz dniowy, klasa od WoKu lub ta z Feniksem, dowolna klasa od matmy, karty , piłka, klasa od polskiego, klasa od technologii, stroje na W/F(3 Chłopaków i 3 dziewczyny), paletka od Badmingtona, skakanka, zegarek, ogórek, słonecznik, marchewka, saletra, optymalnie klasa od Chemii i zaplecze.

5. Na końcu zbliżenie na wejście od szkoły i nagranie jak wszyscy się rozbiegają we wszystkie strony, kamera powoli oddala się i widac całe wejście z napisem „II Liceum”


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bierq dnia Pon 1:22, 02 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karoliczki:D
Karolina



Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin-Chorzeń

PostWysłany: Pon 21:23, 09 Lut 2009    Temat postu:

przeciez nie wprowadziles tu zadnej zmiany Razz dobra mysle ze juz przed kreceniem kazdy doda od siebie co jeszcze kto ma powiedziec bo to juz nie musi byc w scenariuszu co do jednego zdania dokladnie napisane, a jest wiele elementow charakterystycznych ktore warte zawrzec w tych scenkach;) byle zebysmy byli w czwartek juz zdecydowoni, i nie niecierpliwili pana kamerzysty heh:P noi hm jak my to chcemy nakerecic na hiszp i angielskim jezeli potrzebujemy rozne klasy? nie powinnismy tego robic po lekcjach ? :S

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kachna
Kasia



Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin

PostWysłany: Pon 21:50, 09 Lut 2009    Temat postu:

popieram Karoline, co do terminu krecenia. Poza tym nie lepiej by moze bylo zrobic to po feriach na spokojnie? przez ferie bysmy jeszcze troche na forum podyskutowali, dopracowali ladnie kazdy szczegolik. przecie znie musimy sie spieszyc, prawda?
a co do scenariusza to rzceczywiscie nie widze zbyt duzych zman, spojrz przemek jeszcze na to co napisalam dzisiaj olowkiem, moze sie spodoba? Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bierq
Przemek



Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:21, 09 Lut 2009    Temat postu:

To jest ta wersja z dzisiaj bez zmian, po prostu założyłem nowy temat żeby było przejrzyście Very Happy

Ale muszę wam przyznac rację że chyba lepiej będzie to robic po feriach, bo tyle osób co złapała grypa w klasie i całe to zamieszanie studniówkowe chyba nie zrobią dobrze naszemu filmowi Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luna
Ola



Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:18, 09 Lut 2009    Temat postu:

no fajnie bym bylo zrobic to po ferriach ale nie wiem czy sie pan Kamerzysta zgodzi, no bo on musi to skleic i ponagrywac i cos (przynajmniej tak mi sie wydaje;))

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luna
Ola



Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:25, 09 Lut 2009    Temat postu:

a moze dodajmy jakąś scenę z Siemińskim? no ok to że nic nie robi to byla troche przesada (nie chcemy żeby mia nieprzyjemności, czy cos ) ale mógby być jego charakterystyczny gest gaskani brody i mówienie "dobre, dobre" nawet an najbardziej beznadziejny argument. no i w tej roli wiedzialabym Radka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alaryk
Mateusz



Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Konin 5 os.

PostWysłany: Pon 23:56, 09 Lut 2009    Temat postu:

Taaak Radek do Siemińskiego pasuje jak ulał Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skwarek10
Sławek



Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:33, 12 Lut 2009    Temat postu:

yyy... ja mam pytanie, odnosnie w-fu;D Po co nam skakanka?! Bede musial skakac na skakance???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Klasy III H Liceum nr 2 w Koninie Strona Główna -> Film studniówkowy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin