|
Forum Klasy III H Liceum nr 2 w Koninie Forum Klasowe
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bierq
Przemek
Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:52, 05 Lut 2009 Temat postu: Scenariusz wersja alpha |
|
|
(Na czarnym tle pojawia się napis „Rok 1990”, po chwili powoli znika i pojawia się ta końcowa scena z Seksmisji kiedy pielęgniarka odbiera niemowlę i zaczyna wrzeszczec, znowu wszystko powoli zanika. Głos Rafała:
Narrator-Tak to się zaczęło...
(W bardzo przyśpieszonym tempie pokazany korytarz szkolny, jak ludzie migają tylko)
Narrator-Różnie toczyły się nasze losy, aż w końcu....
(wszystko powoli wygasa)
Scena I
(Pojawiamy się my w klasie hiszpańskiej, trochę dziwacznie poprzebierani, ogólny hałas i zamieszanie ,nikt nie zwraca uwagi na nauczycielkę)
Sadowska - Helloł, Helloł -z charakterystycznym akcentem- chciałam coś powiedziec
(przerwa, klasa milknie)
Sadowska -Oł bejbe, pierwszy dzień w szkole a wy już tacy niegrzeczni... . Albert! Za karę Do kąta na 10 minut!
Albert-Ale proszę pani ja mam złamaną nogę...
Sadowska -"o szut,Albert.faktycznie..y...to moze odmienisz mi jednak czasownik >>ser<< w czasie preterito indefinido...yyy...a moze jednak w perfecto...o szut,sama juz nie wiem,to bylo tak dawno...moze jednak >>tener<<"
(Powolnie wyciemnienie)
Narrator-I tak zaczęły się nasze 3 lata w Drugim Liceum....
(Pojawia się na czarnym tle napis „Klasa I”, po chwili znika i na jego miejsce pojawia się „Fizyka”)
Scena II
(Klasa fizyczna, wszyscy w miarę spokojni , jedna osoba przy odpowiedzi)
Sarnocińska- Ale ty tego nie wiesz dziecko! Jak ty mi chcesz wmówic że to wiesz jak tego nie wiesz! Siadaj pała!
(Uczeń siada do ławki smutny)
Sarnocińska- Jak dowiedzieliście się yyy wczoraj prędkośc w próżni yyy równa się prędkości ziemskiej yyy w odpowiednich proporcjach yyy ale żeby to wyliczyc potrzeba odpowiedniego wzoru.
(wskazuje tablicę)
Sarnocińska- Taaak to jest ten wzór(chwila zamyślenia)
(przechodzi do tablicy i pisze jakiekolwiek obliczenia, a po zapisaniu połowy tablicy)
Sarnocińska- No dobrze przepiszcie to
(Odchodzi kawałek na bok, po chwili patrzy zdziwionym wzrokiem na klasę)
Sarnocińska- Ojej, wkradł się mały błąd w obliczeniach
(Marze połowę tablicy)
Sarnocińska-Ale wy chyba tego nie pisaliście?
(kamera na klasę, wszyscy wściekły wzrok na nauczycielkę)
Sarnocińska- No to jak już mówiłam...(nie zwraca na to uwagi)
(wyciemnienie)
(Pojawia się napis „Polski” po chwili wyciemniony)
Scena 3
(Lekcja Polskiego, większosc osób przysypia, zbliżenie na kalendarz wiszący na ścianie, jest Piątek, potem na nauczycielkę i jej ubiór)
Czubińska- No dobrze , dowiedzieliśmy się już że Potop był powieścią historyczną. Co jeszcze?
Uczeń 1- Opowiada o czasach szlachty
Czubińska- Hmm to prawda ale co jeszcze!
Uczeń 2-Napisał go Sienkiewicz!
Czubińska- Całkiem,c ałkiem. co jeszcze?
(W tym momencie ostatnia zainteresowana osoba zasypia i następuje wyciemnienie obrazu)
(Pojawia się napis „Rok później” po chwili wyciemniony)
(Pojawia się napis „Wiedza o Kulturze” po chwili wyciemniony)
Scena 4
(Wyłania się klasa od WoKu, narazie widok tylko na nauczycielkę)
Godyń – (Mówi coś o kulturze bardzo szybko i dużo tak z 15-20 sekund, trzeba jeszcze ustalic dokładnie co)
(Po chwili zamyśla się i mówi sama do siebie)
Godyń- Hmm mam wrażenie że nikt mnie nie słucha...
(kamera odwraca się w stronę uczniów, dodany głos typowego szkolnego hałasu połowa klasy rozmawia, druga połowa je kanapki lub gra w karty, 3 chłopaków z tyłu gra w siatkówkę)
(Wyciemnienie obrazu)
Scena 5
(Pojawia się napis „Matematyka” po chwili wyciemniony)
(Klasa trochę znudzona, niektórzy cicho rozmawiają, a nauczycielka cały czas mówi)
Pogodska- Ach bardzo was przepraszam ale znowu wezwała mnie pani wicedyrektor więc to nie moja wina! Miałyśmy długą dyskusję co jest powtórzeniem a co utrwaleniem , nawet panu Lorkowi się dostało przypadkiem w twarz ale co wy mnie zagadujecie?! To przez was znowu nie będziecie miec ocen i ja mam za to ponosic karę?! Michał Do tablicy! Rozwiąż ostatnią pracę domową.
(Michał podchodzi, tablica nie zmazana)
Pogodska-A gdzie są dyżurni ? To ja mam mazac tablice?!
(Łapie się za głowę jedną ręką)
-No widzicie do czego doprowadziliście?! Przez was znowu mam migrene!
(Wyciemnienie obrazu)
(Pojawia się napis „Polski” po chwili wyciemniony)
Scena 6
(Większosc osób zaciekawiona nowym nauczycielem)
Chabros- Witam(wchodzi takim „bardzo” odważnym krokiem) jestem waszą nową nauczycielką Języka Polskiego (mówi lekko , swobodnie, łapie Emila za głowę), Na moich lekcjach nauczymy się dobrych stosunków i współżycia(robi przerwę, szmer śmiechu po sali) Społecznego oczywiście!
Chabros- Pewnie co niektórzy słyszeli o mnie opinię od innych uczniów. Że jestem zboczona i takie tam ale chyba w to nie uwierzyliście? <patrzy z uśmiechem po klasie> No dobrze, to może Mateusz powiedz mi na czym skończyliście ostatnią lekcję?(Siada na kolanach Mateusza lub na ławce przed nim i wyciąga się w bezpruderyjnie)
(Wyciemnienie obrazu)
(Pojawia się napis „Technologia Informacyjna” po chwili wyciemniony)
Scena 7
(Większośc osób znudzenie przysłuchuje się , jedna coś robi przy komputerze)
Fiałkowska-Dzisiaj powiemy sobie kilka słów o Power Poincie, (sekunda przerwy i zabójczy wzrok na jednego ucznia) NIE KLIKAJ!!!(w stronę przestraszonego). Dziewczyny, wy moze bedziecie chcialy zostac fryzjerkami, wiec wam sie nie przydadza umiejetnosci zrobienia dobrej prezentacji, wiec mozecie to miec za przeproszeniem w dupie, ale reszta klasy chce sie czegos nauczyc, prawda Edek?
(Wyciemnienie obrazu)
(Pojawia się napis „Angielski” po chwili wyciemniony)
Scena 8
(wożący się styl Siemińskiego wchodzi do klasy)
Siemiński -Nooo (patrzy w dziennik) to co dzisiaj robimy? Macie się czego uczyc?
(klasa potwierdza pomrukiem)
(wyciąga, komórkę ,rozkłada się wygodnie, chwilę coś klika, potem przegląd sportowy i zasłania nim się cały, może położyc nogi na stole)
(Zbliżenie na Przegląd Sportowy i wyciemnienie pokazujące upływ czasu, po krótkim wyciemnieniu, nieznaczna zmiana miny nauczyciela)
(Dzwoni dzwonek)
Siemiński –O proszę, jak szybko ten czas leci...
(Wszyscy się zbierają do wyjścia z klasy)
Scena 9
(Pojawia się napis „W/F” po chwili wyciemniony)
(Dwie grupy, w jednej dziewczyny czekają na Benjamina, w drugiej chłopacy na Napierałę, kamera przy dziewczynach, które stoją , nudzą się i co chwila patrzą na zegarek zniecierpliwione, z oddali słychac głosy sprawdzania obecności ,,Rasała, Rebekant, Tyrkowski, Dunaj”)
(krótkie wyciemnienie, po rozjaśnieniu obrazu obraz od początku na chłopaków którzy cali mokrzy i spoceni biegają po forum, po chwili kamera na dziewczyny które wciąż stoją i lekko zniecierpliwione czekają na Benjamina)
(w końcu przychodzi lekkim krokiem)
Benjamin- To co dziewczynki dzisiaj robimy? Badmington i skakanka ? tak myślałem
( Wyciąga zza pleców jedna ręką skakankę , drugą rakietę od Badmingtona i z szelmowskim uśmiechem podaje dziewczynom)
(Wyciemnienie)
(Pojawia się napis „Chemia” po chwili wyciemniony)
Scena 10
(Większośc cicho szepcze między sobą, drzwi zaplecza się otwierają, bucha z nich biały dym- jakoś trzeba go zrobic albo potem w efektach specjalnych sie dorobi- klasa zamiera, wyłania się Pani Tomaszewska)
Tomaszewska- Dzień dobry
(spogląda w dziennik, chwilę myśli, klasa zamarła, nikt nawet nie oddycha)
Tomaszewska- Wyjmijcie kartki....
(Przechadza się po klasie z typowym odgłosem walenia korkami o podłogę, z tylnej kieszeni wystaje ogórek)
(Zanik obrazu, w między czasie napis „Po 25 minutach”)
Uczeń 3- coś długo jej nie ma..
Uczeń 4- może idź sprawdzic czy się nic nie stało?
Uczeń 3- Zwariowałeś?! Na zaplecze?! Ja chcę życ!
Uczeń 4- No dobra, ja pójdę...
(Sama kamera rusza za plecami ucznia, w stronę zaplecza,widac tylko kawałek jego pleców, cisza, otwiera drzwi, a tam pani Tomaszewska siedzi przed komputerem ze skupioną twarzą , obok leży co najmniej kilka warzyw. Nauczycielka w zamiera w bezruchu z twarzą skierowaną prosto na kamerę. Kamera daje zbliżenie na monitor komputera, a tam na całym ekranie pasjans)
(Wyciemnienie obrazu)
Rekwizyty: Sala hiszpańska, Sala fizyczna, kalendarz dniowy, klasa od WoKu, dowolna klasa od matmy, karty , piłka, klasa od polskiego, klasa od technologii, klasa od angielskiego, przegląd sportowy, stroje na W/F, paletka od Badmingtona, skakanka, zegarek, ogórek, buty z korkiem(względnie duzy rozmiar), saletra, optymalnie klasa od Chemii
Kilku nauczycieli należy trochę przerobic, więc piszcie swoje wersje od razu niektórych scen. Poza tym na każdej scenie średnio 2 uczniów będzie pokazanych , z zatrzymanych na nich kadrem i podpisanych imieniem i nazwiskiem( może pseudonimem ), więc jak ktoś chce byc konkretnie na jakiejś lekcji z wyżej wymienionych to też piszcie, bo potem będę w miare możliwości sam dopasowywał.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bierq dnia Czw 17:53, 05 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bierq
Przemek
Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:18, 05 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
UWAGA! Nie piszcie tekstów w stylu ,,Trzeba zmienic Siemińskiego bo to go obraża" i koniec.
Jeśli już coś proponujecie to piszczie od razu swoją wersję tej sceny.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bierq dnia Czw 18:18, 05 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B3z1m13nnY
Michał
Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nienacka
|
Wysłany: Czw 21:35, 05 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
hmmm a moze wykasować lepiej polowe tych co sie obraza i niech kazdy daje swoje pomysly jakie ma
bo na niektorych nauczycieli nikt sie nie zgodzi
wg mnie siemin do kasacji,
Chabros do małej przerobki,
Wok max przesadzony z tym graniem w siate i wogole... szczerze to nie mam pojecia co na woku mozna sparodiowac moze takie roztrzepanie pani godyń??
Sarnocińska jakaś taka sucha...
Za to Sadowska sie udała. A na polski moze dać przemka wiersz o Czuczu? i ktos zagra czubińską jak sie tak max dziwi i wogole? ;>
Pogodzka mysle ze też do zmiany, ale szczerze powiem ze niewiem jak ;P w niej nie ma nic specjalnego ;P
Tomaszewska juz troche obgadalismy odnośnie tego wora ze słonecznikiem albo cos ;>
w-f raczej bez rewelacji... warto dawać napierałe i benjamina do filmiku?
do fijałkowskiej mozna dodać ten motyw co mowila "czy ja tak kiedykolwiek siedzilam" i proponuje zamienic troche słowa zamiast w "dupie" dać "gdzieś" przeprosila za to slowo pozatym niewiem czy przejdzie to przez cenzora
no to jest moje zdanie ;P nie linczujcie mnie odrazu tylko dawajcie swoje pomysły i wybierze sie cos do poniedzialku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bierq
Przemek
Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:01, 05 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Pierwsza sprawa co do mojego wiersza to był taki pomysł, ale scenki mają polegac na stosunkowo dużej dynamice, a przy recytacji wierszy, mojego czy Dawida wszystko by siadło od razu.
Druga sprawa. W/F sam scenariusz jest faktycznie bez rewelacji ale jeśli się to odpowiednio zagra i skomponuje to wyjdzie naprawdę dobrze.
Trzecia sprawa. Sarnocińska. Tutaj poprawiłbym trochę dialogi (tak wiem samemu siebie poprawiac bez sensu ) i też po odpowiednim zagraniu tego powinno wyjsc ciekawie, a nawet lepiej, a nie sucho.
Jeszcze jeśli chodzi o WoK to tam cały komizm sytuacji ma polegac na tym że pani nie zauważa tego że my nawet odbijamy sobie piłkę z tyłu tylko tak przejęta jest tym co mówi( do momentu ostatniego słowa nie słychac w ogóle hałasu klasy). Tutaj akurat chodziło o totalnie przejaskrawienie sytuacji ale nie uderza to jakoś bezpośrednio mocno w nauczyciela( po prostu wskazuje że pani Godyń czasami chodzi z głową w chmurach na lekcjach )
Z opinią o Pogodskiej i Chabrosowej się zgadzam ale wciąz czekam na konkretne przerobione dialogi lub scenki.
No i z Siemińskim jak klasa długa i szeroka tyle jest opinii więc narazie poczekajmy aż się reszta wypowie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B3z1m13nnY
Michał
Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nienacka
|
Wysłany: Czw 22:45, 05 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
redcytowanie wiersza, hmmm powiedzial bys og raz dwa nie był długi a później ktos fajnie by zagrał zdziwienie czuczu i powiedzial to co ona ze nie bedzie tego komentowac czy cos takiego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bierq
Przemek
Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 23:17, 05 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
No w sumie jakbym nie czytał całej tylko te najlepsze fragmenty to nie byłoby tak źle, ale wtedy trzeba by panią czubińską dobrze zagrac, a szczególnie jej zszokowaną minę No i trochę by się kłóciło z tym że ja chce grac Tomaszewską
PS. Wyciąłem już ten kawałek filmu który ma byc na samym początku, oczywiście jeszcze trzeba go opakowac i przerobic na taki stary, czyli trzęsący się obraz i czarno biały przerywany ale to już kwestia dla kamerzysty. Jak ktoś chce zobaczyc to o ten fragment chodzi: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karoliczki:D
Karolina
Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Konin-Chorzeń
|
Wysłany: Pią 16:20, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
co do chabrosowej nie zmienialabym nic, ona dokladnie tak zrobila na lekcji, usiadla na lawce, nie pamietam juz kogo , i powiedziala "posun sie" , ona tak sie zachowuje. nie widze nic zlego w tej scence. co do sieminskiego to mozna po prostu na poczatek zrobic cos ze jednak robimy te zadania po kolei , on ta swoja znudzona mina, ciagle patrzy na komorke, i na koniec stwierdza "dobra pobawcie sie" i wtedy moze wziac ten przeglad sportowy. co do fijalkowskiej tez mam pewna wizje, wchodzi i od razu odwroccie sie, odwroccie sie!! nie klikaj! i cos w stlyu ze dzis bedziemy szukac informacji, musicie umiec szuuukaac, wyszukajcie zadan z kollataja, pozniej ten tekst ze mamy wszystko w dupie (czy tez "gdzies" jezeli jestescie az tacy wrazliwi..), a pozniej "ojej nie ma internetu? to zrobimy wyjatkowo luzna lekcje. przeciez dlatego tak siedze, moge, bo jest luzna lekcja, tak?" czy cos w tym stylu:P a tomaszewska myslalam ze zagra tala??? bo co do tego pasjansa to chyba sobie darujemy, co? a u godyniowej muuusi byc to z siatkowka, mnie to bardzo rozbawilo jak czytalam scenariusz:P i wlasnie tak ze ona gada gada gada, slychac tylko ja, a tu odwraca sie kamera a tam juz halas z tylu klasy.. w ogole niech to bedzie w klasie z feniksem i jeszcze niech powie ze ja ten feniks rozprasza:P noi WF, prosze, zrobmy WF:P generalnie co do filmu twierdze ze to ma byc zabawne i przerysowane, parooodiaaa!!! my tu nie gramy powaznie tych nauczycieli, wiec naprawde zdystansujcie sie do tego.. nie krecimy przeciez reportazu :S czesto takie scenki byly pokazywane w czesci artystycznej na studniowkach(swoja droga szkoda ze tego w tym roku nie bedzie), w tym nie ma nic zlego...!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez karoliczki:D dnia Pią 16:26, 06 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darix
Darek
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polski
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bierq
Przemek
Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 22:59, 07 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Dzięki za dotychczasowe pomysły , na pewno ujmę to i w niedzielę przedstawię poprawiony scenariusz ale jednocześnie ostrzegam innych że jak nie napiszą niżej swojej wersji scenek które im nie odpowiadają to potem niech nie mają pretensji że scenariusz jest zły.
Ja do poniedziałku muszę dac kamerzyście już gotowy scenariusz więc po prostu nie będę miał go możliwości później zmienic, maksymalnie kosmetyczne zmiany i nic więcej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fellka
Asia
Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Domek z Betonu
|
Wysłany: Nie 11:40, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Po złagodzeniu niektórych scenek będzie gites.
A co do muzyki - ja jestem bardziej za jakimiś naprawdę znanymi numerami.
Weźmy np. taki filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=oYz_eAw6fe8&NR=1
Już nie mówię o żadnych nawiązaniach itd, bo my nie nawiązujemy do filmów, tylko do śmiesznych powiedzonek/sytuacji z nauczycielami, ale wg mnie znana muzyka może podkreślić śmieszność niektórych scenek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Alaryk
Mateusz
Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Konin 5 os.
|
Wysłany: Nie 12:17, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Scena z Panią Chabros przesadzona więc nie da rady ale reszta całkiem całkiem tylko Siemina można by przerobić na typowe "yep,nope, right guys right,try to focus now ok?" xD, a i Pana Napierałę też można inaczej skonstruować ) Np. żeby ująć "kantorek" i to jak kolejny raz na forum ćwiczy 5 klas
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Alaryk dnia Nie 12:25, 08 Lut 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karoliczki:D
Karolina
Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Konin-Chorzeń
|
Wysłany: Nie 17:52, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
scena z p. chabros nie jest przesadzona..! ;] co do muzyki to robcie co chcecie:P ale ja wlasnie bym byla moze za jakims takim hmm ze tak to ujme wesolym rockiem hiszpanskim hehe choc te akurat utwory nie wiem czy pasuja. a innych nie znam.. heh sama nie wiem :S
aha i jeszcze pogodska: wycielabym to zdanie ze oberwalo sie lorkowi bo troche bez sensu:P i jeszcze zrobilabym cos w stylu "kto zrobi zadanie na tablicy? niemczyk,ty nie, nie jestes sam!!" i pozniej ze "matkooo kto zmazal ta tablice, poprawcie to, od gory do dolu, od prawej do lewej.. ...gdyby pani linke to widziala..." i wtedy ta migrena.. noi wplatalabym jakies pytanie w stylu czy pomagamy rodzicom, np kto w ten weekend zrobil obiad??? " , cokolwiek
a tak w ogole to kiedy w koncu mamy to krecic????
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez karoliczki:D dnia Nie 17:59, 08 Lut 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kachna
Kasia
Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Konin
|
Wysłany: Nie 20:46, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
chabros jest ok tylko zamiast siadania na kolanach niech bedzie ze siada na lawce mateusza i niech cos tam do niego zagada "no co tam mati? wiesz moj syn ma na imie tak jak ty" czy cos w tym stylu albo jak sie smieje tak glosno jak to ona, albo jeszcze jak skacze po klasie i wychodzi z formy nauczyciela ... pogodska musi byc z ciastem, sprzataniem w domu itp, mazanie tabilcy tez ;] wiersz przy czubinskiej i tomaszewskiej bez sensu bo to sie nie kojarzy z ich zachowaniami na lekcji, no i bez pasjansa, nie wiem skad to w ogole sie wzielo?. co do sarnocinskiej to nie uwazam zeby to bylo bez sensu bo ona wlasnie tak sie zachowywala. u czubinskiej mozna zrobic cos takiego ze jak ta ostatnia osoba zasypia to jeszcze w tle, tak jakby przez mgle slyszy "co jeszcze" przy godyniowej niech bedzie cos z tym feniksem
a co do tych wywiadow z nauczycielami to bez sensu, moim zdaniem, zeby kowalewska kudla i siemin razem siedzieli i o nas gadali. wyobrazacie sobie siemina w tej sytuacji bo ja nei za bardzo? znajac jego ebdzie zazenowany. zrobmy takie wywiady jak miala tamta klasa.
no i oczywiscie wiedzialam ze tak bedzie ze sie wszyscy kloca a jakos nie widze zeby Ci wielcy przeciwnicy sie tu wypowiadali... no coz....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B3z1m13nnY
Michał
Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nienacka
|
Wysłany: Nie 23:11, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
a Mi sie wydaje ze poprostu polowa niewie jak sie tutaj dosatc....
kiepski pomysl z tym forum ile osob sie pytalo jakie haslo itp...
nom trudno ;P
to ja wypowiem sie za tymi "wielkimi przeciwnikami"
Siemina tez niewidze w tej sytuacji
z pogodzka mozna zrobić milion śmiesznych rzeczy: ze to ansza wina ze nie mamy ocen, mazanie tablicy, migrena, ze nie jestem sam w klasie, ze nie umie zrobic zadania itp itd...
co do tego zebys gral przemek tomaszewska - jestem na nie ;P sory ale mysle ze niehc dziewczyny graja nauczycielki a chlopacy beda grali nauczycieli
chabrosowa hmm niech siada na ławce nie na kolanach i z tym matim mzoe byc... bo to do niej pasuje
siemina mozna zrobic znudzonego akle robiacego te zadanka i ze na koniec mowi zebysmy sie pobawili
co do woku to faktycznie ten feniks by mogl byc zamiast siatkowki
co do czuczu to mysle ze ten wiersz bylby najlepszy...
dobra juz mi sie nie chce wiecej pisac...
do jutra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bierq
Przemek
Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 23:42, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Scenariusz Czołówki:
1. Na początku wywiad z Panią Sadowską, która mówi o naszej klasie.
2. Potem nagranie rozmowy nauczycieli z przedmiotów rozszeronych o naszej klasie (p.Siemiński, p.Kudła, p.Kowalewska) lub wywiady z każdym po kolei.
3. Następnie pokazanie większości nauczycieli którzy nas uczyli, ale tylko jako złapanie ich w szkole w kadrze z podpisem, Muzyka z Desperados do tego.
4. Właściwy scenariusz ze scenkami:
Narrator-A tak to się zaczęło...
(Na czarnym tle pojawia się napis „Rok 1990”, po chwili powoli znika i pojawia się ta końcowa scena z Seksmisji kiedy pielęgniarka odbiera niemowlę i zaczyna wrzeszczec, znowu wszystko powoli zanika. Głos Rafała:
(W bardzo przyśpieszonym tempie pokazany korytarz szkolny, jak ludzie migają )
Narrator-Różnie toczyły się nasze losy, aż w końcu....
(wszystko powoli wygasa)
Scena 1
(Pojawiamy się my w klasie hiszpańskiej, trochę dziwacznie poprzebierani, ogólny hałas i zamieszanie ,nikt nie zwraca uwagi na nauczycielkę)
Sadowska - Helloł, Helloł -z charakterystycznym akcentem- chciałam coś powiedziec
(przerwa, klasa milknie)
Sadowska -Oł bejbe, pierwszy dzień w szkole a wy już tacy niegrzeczni... . Albert!
(Kamera na ławkę w której siedzą Albert i Rafał, zatrzymanie kadru, oboje z półotwartymi ustami i zaskoczonymi minami, podpisanie obu : Rafał Mierkiewicz ,pseudonim „Erka”, Albert Głowacki, pseudonim „Albi”
Sadowska- Za karę Do kąta na 10 minut!
Albert-Ale proszę pani ja mam złamaną nogę...
Sadowska - o szut,Albert. faktycznie..y...to moze Sławek!, ty idź za niego!
(Kamera na Sławka, który mimo wszystko jest zaskoczony bo grzecznie coś pisał w zeszycie i ledwo podniósł z niego głowę, zatrzymanie kadru i podpisanie: Sławek Żabierek, pseudonim „Żabier”)
Sadowska- A ty odmienisz mi jednak czasownik >>ser<< w czasie preterito indefinido...yyy...a moze jednak w perfecto...o szut, sama juz nie wiem, to bylo tak dawno...moze jednak >>tener<<"
(Powolnie wyciemnienie)
Narrator-I tak mijały nasze 3 lata w Drugim Liceum....
(Pojawia się na czarnym tle napis „Klasa I”, po chwili znika i na jego miejsce pojawia się „Fizyka”)
Scena 2
(Klasa fizyczna, wszyscy w miarę spokojni , jedna osoba przy odpowiedzi)
Sarnocińska- Ale ty tego nie wiesz dziecko! Jak ty mi chcesz wmówic że to wiesz jak tego nie wiesz! Siadaj pała!
(Kamera na Ucznia, zatrzymanie kadru +przedstawienie. Patrzy niezrozumiałym wzrokiem na nauczycielkę i siada smutny do ławki)
Sarnocińska- Jak dowiedzieliście się wczoraj że prędkośc w próżni równa się prędkości ziemskiej yyy w odpowiednich proporcjach ale żeby to wyliczyc potrzeba odpowiedniego yhmmm wzoru.
(wskazuje tablicę)
Sarnocińska- Taaak to jest ten wzór(chwila zamyślenia)
(przechodzi do tablicy i pisze jakiekolwiek obliczenia, a po zapisaniu połowy tablicy)
Sarnocińska- No dobrze przepiszcie to
(Odchodzi kawałek na bok, po chwili patrzy zdziwionym wzrokiem na klasę)
Sarnocińska- Ojej, wkradł się mały błąd w obliczeniach
(Maże połowę tablicy)
Sarnocińska-Ale wy chyba tego nie pisaliście?
(kamera na klasę, wszyscy wściekły wzrok na nauczycielkę, zatrzymanie kadru na jednej ławce i przedstawienie dwóch uczniów)
Sarnocińska- No to jak już mówiłam...(nie zwraca na to uwagi)
(wyciemnienie)
(Pojawia się napis „Polski” po chwili wyciemniony)
Scena 3
(Lekcja Polskiego, większosc osób przysypia, zbliżenie na kalendarz wiszący na ścianie, jest Piątek, potem na nauczycielkę(obowiązkowo czerwono – zielone ubranie)
Czubińska- No dobrze , dowiedzieliśmy się już że Potop był powieścią historyczną. Co jeszcze?
Uczeń 1(zatrzymanie kadru, przedstawienie)- Opowiada o czasach szlachty
Czubińska- Hmm to prawda ale co jeszcze!
Uczeń 2(zatrzymanie kadru, przedstawienie-Napisał go Sienkiewicz!
Czubińska- Całkiem,c ałkiem. co jeszcze?
(W tym momencie kamera na Przemka, który praktycznie już zasypia, zatrzymanie kadru i przedstawienie. Potem ekran się rozmazuje i przy rozmazanym obrazie i ledwo wyraźnych zarysach, tak jakby ta osoba spała słychac fraszkę, której słowa niby się śnią:
O nauczycielu Drogi
Czym jest bez ciebie ubogi?
Gdy słyszę sławne "co jeszcze"
Mą głowę przenika jedna myśl:
"Chyba cię prądem popieszczę..."
Twe ubranie zielone jak liśc
Nie pozwala do domu mi iśc
Kiedy pani obcięła włosy,
Pomyślałem ze śmierc zapomniała kosy.
Teraz dzień bez polskiego języka
To jak unijna krowa bez kolczyka.
Interpretując wiersze
Z radości w spodniach się nie mieszczę.
Tak więc, gdy myślę o pani
czuję że ma dusza wychodzi z otchłani...
(Nagle urywa się i słychac twardo słowa
Czubińska- Przemek! A ty co powiesz na ten temat?
(Obraz nagle ostrzeje, Przemek się budzi i jest w stanie wykrztusic tylko:
Przemek- yyyy
(Wyciemnienie obrazu)
(Pojawia się napis „Rok później” po chwili wyciemniony)
(Pojawia się napis „Wiedza o Kulturze” po chwili wyciemniony)
Scena 4
(Wyłania się klasa od WoKu, narazie widok tylko na nauczycielkę)
Godyń – (Mówi coś o kulturze bardzo szybko i dużo tak z 15-20 sekund, trzeba jeszcze ustalic dokładnie co)
(Po chwili zamyśla się i mówi sama do siebie)
Godyń- Hmm mam wrażenie że nikt mnie nie słucha...
(kamera odwraca się w stronę uczniów, dodany głos typowego szkolnego hałasu połowa klasy rozmawia, druga połowa je kanapki lub gra w karty, 3 chłopaków z tyłu gra w siatkówkę lub kopie piłkę< zatrzymanie kadru na dwóch chłopakach i przedstawienie>)
(Wyciemnienie obrazu)
Scena 5
(Pojawia się napis „Matematyka” po chwili wyciemniony)
(Klasa trochę znudzona, niektórzy cicho rozmawiają, a nauczycielka cały czas mówi)
Pogodska- Ach bardzo was przepraszam ale znowu wezwała mnie pani wicedyrektor więc to nie moja wina! Miałyśmy długą dyskusję co jest powtórzeniem a co utrwaleniem , ale nie doszłyśmy do porozumienia i musimy napisac do kuratorium w tej sprawie, ale co wy mnie zagadujecie? Sprawdźmy pracę domową, jaki macie wynik?
(Kamera na Michała, zatrzymanie kadru w momencie jak zaczyna głośno mówic i podpisanie)
Michał- 129!
(Chwila milczenia, po chwili bardzo poważnym i takim „metalicznym” głosem)
Pogodska-Niemczyk, <przerwa> czy ty rozumiesz to <przerwa> że nie jesteś w tej klasie sam? (stara się mówic bardzo dosadnie)
(Nauczyciel patrzy kilka sekund do dziennika i po chwili)
Pogodska- Karolina, zrób to zadanie na tablicy
(kamera na Karolinę O., zatrzymanie kadru i przedstawienie, Karolina wstaje i stękając pod nosem idzie do tablicy z zeszytem)
Pogodska- matkooo kto zmazal ta tablice, poprawcie to, od gory do dolu, od prawej do lewej.. ...gdyby pani linke to widziala...(przybliżenie kamery na tablicę a tam minimalne białe ślady w końcach tablicy)
(Łapie się za głowę jedną ręką)
-No widzicie? Przez was znowu mam migrenę...
(Wyciemnienie obrazu)
(Pojawia się napis „Polski” po chwili wyciemniony)
Scena 6
(Większosc osób zaciekawiona nowym nauczycielem)
Chabros- Witam(wchodzi takim „bardzo” odważnym krokiem) jestem waszą nową nauczycielką Języka Polskiego (mówi lekko , swobodnie,), Na moich lekcjach nauczymy się dobrych stosunków i współżycia(robi przerwę, szmer śmiechu po sali) Społecznego oczywiście!
Chabros- Pewnie co niektórzy słyszeli o mnie różne opinię. Ale chyba w to nie uwierzyliście? <patrzy z uśmiechem po klasie> jak widzę wasze zaangażowanie to od razu chce się życ(łapie Emila za głowę i targa mu włosy jedną ręką<zatrzymanie kadru i przedstawienie Emila z charakterystyczną miną>, w tym momencie jakiś uczeń podnosi rękę i odzywa się)
Uczeń- Proszę Pani!(kamera na ucznia, zatrzymanie kadru i przedstawienie)
(Powrót kamery na panią Chabros i Emila, który tym razem ma na głowie wielkie Afro)
Chabros- Tak, o co chodzi? Pewnie o lekcje? Jakoś się dogadamy w tej kwestii
(Siada na pierwszej ławce przed Mateuszem, zatrzymanie kadru na mateuszu< lekko zdziwionym> i przedstawienie)
Chabros- Co nie Mati? Wiesz że mój syn ma na imię tak jak ty?
(Wyciemnienie obrazu)
(Pojawia się napis „Technologia Informacyjna” po chwili wyciemniony)
Scena 7
(Siedzimy w klasie, wchodzi nauczyciel
Fijałkowska- Odwróccie się, odwróccie się, nie klikaj!(pokazuje palcami i mówi z charakterystycznym akcentem). Dzis bedziemy szukac informacji, musicie umiec szuuukaac
(sekunda przerwy, mróży oczy i zabójczy wzrok na dwie dziewczyny, zatrzymanie kadru i przedstawienie ich)
Fijałkowska- Dziewczyny, wy może będziecie chcialy zostac fryzjerkami, wiec wam sie nie przydadza umiejetnosci szukania informacji, wiec mozecie to miec za przeproszeniem gdzieś, ale reszta klasy chce sie czegoś nauczyc, prawda Edek?(Kamera na Alberta który się tylko głupio uśmiecha do pani)
(Wyciemnienie obrazu)
(Pojawia się napis „Angielski” po chwili wyciemniony)
Scena 8
(Pojawia się napis „W/F” po chwili wyciemniony)
(Dwie grupy, w jednej dziewczyny czekają na Benjamina, w drugiej chłopacy na Napierałę, kamera przy dziewczynach, które stoją , nudzą się i co chwila patrzą na zegarek zniecierpliwione<zatrzymanie kadru i przedstawienie dwóch>, z oddali słychac głosy sprawdzania obecności ,,Rasała, Rebekant, Tyrkowski, Dunaj” )
(krótkie wyciemnienie, po rozjaśnieniu obrazu obraz od początku na kawałek forum, ujęcie 3 chłopaków w strojach na W/F którzy cali mokrzy i spoceni grają w unihokeja< zbliżenie na Sławka W. z totalnie mokrą głową, zatrzymanie kadru i przedstawienie, po chwili kamera na dziewczyny które wciąż stoją i lekko zniecierpliwione czekają na Benjamina)
(w końcu przychodzi lekkim krokiem)
Benjamin- To co dzisiaj robimy dziewczynki? Badmington i skakanka ? tak myślałem...
( Wyciąga zza pleców jedna ręką skakankę , drugą rakietę od Badmingtona i z szelmowskim uśmiechem podaje dziewczynom)
(Wyciemnienie)
(Pojawia się napis „Chemia” po chwili wyciemniony)
Scena 9
(Większośc cicho szepcze między sobą, drzwi zaplecza się otwierają, bucha z nich biały dym- Albo z Saletry zrobi Dawid albo w efektach specjalnych sie dorobi- klasa zamiera, w drzwiach staje pani Tomaszewska któ®a powoli się wyłania do klasy< może byc jakaś muzyka grozy do tego>)
(Wchodzi do klasy, siada, spogląda w dziennik, chwilę myśli, klasa zamarła, nikt nawet nie oddycha)
Tomaszewska- Dzisiejszy temat lekcji „Promieniotwórczośc wtórna”
(wstaje, i zaczyna chodzic po klasie, z typowym odgłosem walenia korków, przegryzając Słonecznika, z tylnej kieszeni wystaje ogórek . W tym czasie rzut kamery na dwie przestraszone osoby, zatrzymanie kadru i przedstawienie ich)
Tomaszewska-Zapiszcie: Promieniotwórczośc wtórna jest skutkiem...
(W tym momencie kamera zaczyna podążac za Tomaszewską , lekkie rozmycie, słowa pani zaczynają byc ledwo słyszalne i rozpoczyna się fraszka recytowana przez Dawida, kamera cały czas podąża za plecami nauczycielki:
Dzień dobry dzieci, słonko ładnie świeci
Ja na chwilę wyjdę, wy pokażcie co umiecie
I trzasnęła drzwiami, znikając w czarnej otchłani
Wszyscy wyjmują książki i zadania już rozwiązane
I nieoczekiwanie wyłoniła się pani ze swojego magazynu
Trzymając w swej ręce dwie beczki z benzyną
Oczy zapadłe, cząstki gamma emituje
I ciężkimi oparami całą klasę truje
Elektrostatyczne siły i magnetyczne fale
Zniszczenie siejąc otoczyły całą salę
Lecz nagle wyjaśniła się sprawa cała
Cicho siedź jeden z drugim! W pasjansa przegrałam!
(Wyciemnienie powolne)
Rekwizyty: Sala hiszpańska, Sala fizyczna, kalendarz dniowy, klasa od WoKu lub ta z Feniksem, dowolna klasa od matmy, karty , piłka, klasa od polskiego, klasa od technologii, klasa od angielskiego, przegląd sportowy, stroje na W/F(3 Chłopaków i 3 dziewczyny), paletka od Badmingtona, skakanka, zegarek, ogórek, słonecznik, buty z korkiem(względnie duzy rozmiar), saletra, czerwona peruka, optymalnie klasa od Chemii i zaplecze.
5. Na końcu zbliżenie na wejście od szkoły i nagranie jak wszyscy się rozbiegają we wszystkie strony, kamera powoli oddala się i widac całe wejście z napisem „II Liceum”
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bierq dnia Nie 23:43, 08 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|